FAQ - Vanliga frågor
Beställning & betalning
Hur gör jag en beställning?
Välj de produkter du vill köpa, lägg dem i varukorgen och gå till kassan. Fyll i dina uppgifter, välj betalningsmetod och slutför köpet. Du får en orderbekräftelse via e-post när beställningen är genomförd.
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Vi erbjuder flera säkra betalningsalternativ, inklusive kortbetalning och faktura/delbetalning via Klarna. Exakta alternativ visas i kassan.
Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Om din order ännu inte har skickats kan vi i vissa fall göra ändringar. Kontakta oss så snabbt som möjligt på support@staystrong.se och uppge ditt ordernummer.
Leverans & frakt
Hur lång är leveranstiden?
Just nu byter vi lager och frakten är därför 7-10 dagar. Pågrund av detta bjuder vi på fraktkostnaden!
Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden beror på orderns värde och fraktsätt. Aktuella priser visas i kassan innan du slutför köpet.
Hur spårar jag mitt paket?
När din beställning skickas får du ett mejl med en spårningslänk, så att du kan följa ditt paket hela vägen till leverans.
Produkter & användning
Hur använder jag massageprodukterna på rätt sätt?
Läs alltid produktens bruksanvisning noggrant innan användning. Använd produkten enligt tillverkarens rekommendationer för bästa effekt och säkerhet.
Är produkterna säkra?
Ja, våra produkter kommer från tillförlitliga leverantörer och uppfyller gällande säkerhetskrav. Kontrollera alltid produktinformationen för specifika certifieringar.
Kan jag använda produkterna vid skador eller sjukdomar?
Rådgör alltid med en läkare eller fysioterapeut innan du använder massage- eller värmeprodukter om du har en skada, inflammation eller medicinsk åkomma.
Returer & garanti
Har ni öppet köp eller ångerrätt?
Ja, enligt distansavtalslagen har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit varan. Produkten ska vara i väsentligen oförändrat skick. Kontakta oss via support@staystrong.se för instruktioner.
Hur gör jag en retur?
Kontakta vår kundtjänst via e-post och uppge ditt ordernummer. Vi skickar returinformation och eventuell returfraktsedel.
Har produkterna garanti?
Ja, alla produkter omfattas av den garanti som gäller enligt svensk konsumentlag. Mer information hittar du i produktens beskrivning eller på begäran via kundtjänst.
Kontakt
Hur kontaktar jag StayStrong.se?
Du kan nå oss via e-post på support@staystrong.se. Vi svarar så snart som möjligt på vardagar.